Substance Painter
Modul Incepatori
18 ore (3 saptamani)
350 lei (integral sau 2 rate)
PIXELLAB
12 absolventi
Workshop SUBSTANCE PAINTER pentru design de produs si texturarea modelelor 3D
DURATA: 3 ZILE, 6H/ZI
Ai invatat sa modelezi si acum vrei sa iti aduci creatiile la viata? Vrei sa prezinti repede un concept de produs unui client? Workshop-ul de Substance Painter iti va oferi un Crash Course hands-on pentru software-ul ce a revolutionat industria creativa 3D.
Apuse sunt zilele in care artistii texturau greoi modelele in Photoshop fara o corespondenta directa cu modelul 3D. Substance Painter rupe barierele tehnice si permite lucrul direct pe obiecte, in mod intuitiv, rapid si tangibil, un lux pe care cei de la Industrial Light & Magic doar il visau cand pictau machetele de la Star Wars in realitate.
Dupa acest curs vei stii cum sa texturezi rapid un model folosind tehnici procedurale, cum sa il rafinezi prin hand-painting si in final cum sa il randezi pentru o piesa de portofoliu sau o plansa de prezentare pentru un client.
Unde se foloseste Substance Painter ? PESTE TOT !!
Substance Painter in Jocuri
Substance Painter in Design de Produs
Interviu cu Afun Interactive Studio despre crearea unei masini in VR pentru KIA:
https://www.allegorithmic.com/blog/discover-your-next-car-vr-substance
Substance Painter in Arhitectura
Interviu cu Rajko Stijakovic (freelance 3D Artist specializat in vizualizari arhitecturale):
https://www.allegorithmic.com/blog/photorealism-archviz-rajko-stijakovic-uses-substance-painter
Substance Painter in Film
Blade Runner 2049 - Interviu cu Framestore VFX Studio:
https://www.allegorithmic.com/blog/blade-runner-2049-s-oscar-winning-texturing-workflow-framestore
The Man in the High Castle - Interviu cu Barnstorm VFX Studio:
https://www.allegorithmic.com/blog/man-high-castle-tv-series-substance
Substance Painter in Reclame
Kia Super Bowl Ad - Interviu cu The Mill VFX Studio:
https://www.allegorithmic.com/blog/mill-creating-kia-s-super-bowl-ad-substance
Concret ce lucram in cadrul workshop-ului?
Cursul este gandit ca in prima jumatate studentii sa dobandeasca o intelegere a software-ului, a tool-urilor si a interfetei, iar in a doua parte sa aduca cu ajutorul lui un model 3D la viata prin texturare.
La fiecare iteratie a cursului ne propunem sa texturam ceva diferit, in directia generala a intereselor cursantilor. Noi vom oferi scena/modelele si materialele aditionale, link-uri si resurse, iar impreuna vom crea textura si vom randa rezultatul in Substance Painter.
Ce trebuie sa stiu ?
FOARTE PUTIN, ESTE MAI IMPORTANT ENTUZIASMUL, DE RESTUL NE OCUPAM NOI :)
Cunostinte utile dar nu obligatorii:
- Notiuni de topologie si UV-uri.
- Notiuni de baza legate de baking.
- Phisically Based Rendering
Acest workshop se tine timp de 2 zile, 2 sambete consecutive. O sedinta are 6h, in total vor fi 12 h de lucru/predat.
Temele nu sunt obligatorii, insa experienta la acest curs nu este completa fara exercitiu acasa si fara lucrul la temele date de trainer. Temele sunt corectate si discutate impreuna cu trainerul, iar la final ele vor face parte din portofoliul tau. Experienta cursului se bazeaza foarte mult pe feedback-ul live si pe discutii in clasa pe materialele lucrate.