Inapoi
Cursuri 3DS MAx

Cursuri 3DSMax Animatie I

3DS MAx


parerea celor care au urmat cursul

Tip Curs

Modul Incepatori

Durata

48 ore (8 saptamani)

Pret

1690 lei (integral sau 2 rate)

Certificare

ANC / Pixellab

Absolventi

30 absolventi

Grupe disponibile - Curs 3DSMax Animatie I

Grupa Weekend

Data incepere Orar Locuri disponibile
02-12-2017 Duminica: 15:00 - 21:00
(sedinte de 6 ore)
9 locuri disponibile Inscrie-te

Descriere - Curs 3DSMax Animatie I

Modulul 1 de Animatie 3D este conceput astfel incat sa va transmita sistemul de gandire in animatia computerizata. Acest curs este despre cum si ce sa inveti pentru a ajunge un animator 3D de succes!  

Vei putea aprofunda principiile animatiei astfel incat sa ai o baza fundamentala a acestui domeniu. Metodele se vor aplica la orice fel de animatie indiferent ca este vorba despre CG, 2D, Stop motion sau Gaming. Exercitiile din clasa si implicarea trainerului va vor ajuta sa le stapaniti astfel incat la finalul acestui modul sa puteti crea animatii simple sau complexe.

Va vom prezenta metodele de aplicare a schimbarilor in actiunea personajului sau a obiectului pe care doriti sa-l aduceti la viata. Vom incepe cu lucruri de baza precum bouncing ball si concepte fundamentale precum timing & spacing. Metoda corecta de a invata incepe cu principiile si continua cu formarea unui work-flow corect si eficient prin exercitii practice. Va vom indruma cum sa ganditi in termeni de animatie prin Do’s and Don’ts al acestui proces cat si prin exemple de siluete si animatii complexe.

Acest modul de introducere va puncta principiile animatiei (anticipatie, squash and stretch, overlaping action etc.) care nu depind cu nimic de software-ul folosit si pot fi reaplicate in orice lucrare animata. Pe langa principiile de baza la fel de important este sa iti dezvolti perceptia corecta asupra notiunilor de viteza si spatiu astfel incat silueta folosita sa fie echilibrata si animatia ta sa fie una fluida.

Pentru modulul de cursuri Animatie 3D, focusul este pe intelegerea procesului de animatie si nu pe partea tehnica (rigging sau skinning), toate personajele folosite in exercitii fiind deja pregatite si testate pentru animatie.

Modulul I se incheie cu picioarele unui personaj in studiul mersului si conduce catre modulul II in care vom exersa mecanica miscarii umane - "body mechanics" - pe un personaj complet (inclusiv expresii faciale) ceea ce reprezinta ultimul pas in crearea unei animatii de caracater.

Programa - Curs 3DSMax Animatie I

Traineri - Curs 3DSMax Animatie I

Alex Doiciu

3D Animation Trainer

Intrebari frecvente - Curs 3DSMax Animatie I